onsdag 22. januar 2014

Bursdagskort

Hei hei

I dag har jeg et kort som også er laget til en kollega :-)

Det er et digi-stempel fra Mo Manning, som jeg har prøvd å "kopiere" så
godt som mulig fra et bilde i Et Trykk.
Jeg likte fargene så kjempegodt..
Jeg har fargelagt med Promarkers.

Ellers er det mønsterpapir fra Maja Design, stempel fra Kort og Godt (?), 
kakeserviett, osteklut, charm, og så har jeg for første gang
prøvd meg med litt Fran-tage..














Bildene kunne gjerne vært klarere, men er litt vanskelig
når man er ustødig på hånda.....

Ha en strålende kveld :-)

Klem fra Merete

2 kommentarer:

  1. Åh for et nydelig kort, Merete! Vakker fargelegging og nydelige sarte farger. LEkkert var deg inni også. Takk for inspirasjonen! Klem, Elizabeth

    SvarSlett
  2. Tusen takk for kjempekoselig kommentar, Elizabeth :-) Det varmer :-)
    Klem, Merete

    SvarSlett